čtvrtek 8. srpna 2024

Lví brána aneb co je tento magický portál a proč se otevírá dneska

Dneska, zcela výjimečně, se nebudu držet plánu, ale protože je jedno z nejsilnějších dat v roce, 8/8, a otevírá se Lví brána, připravila jsem pro vás článek na toto téma.

Lví brána (Lion's Gate Portal)

Datum:

  • Lví brána se tradičně "otevírá" 8. srpna (8/8) každého roku. Tento datum je považován za vrchol energetického období.

Astrologický a numerologický význam:

  • Astrologicky: Lví brána je pojmenována podle znamení Lva, které je v tomto období aktivní. Lev je znamení spojené s kreativitou, sebevědomím, odvahou a srdečností. V tomto období je Slunce v konjunkci se Síriem, jednou z nejjasnějších hvězd na obloze, což je považováno za čas zvýšené energie a duchovního probuzení.
  • Numerologicky: Datum 8/8 je považováno za silný numerologický den. Číslo osm symbolizuje nekonečno a rovnováhu mezi duchovním a materiálním světem. Je to den vhodný pro manifestaci, růst a osobní transformaci.

Ezoterický význam:

  • Lví brána je často vnímána jako energetický portál, který přináší příležitost pro osobní a duchovní růst. Mnoho lidí věří, že energie tohoto období pomáhá otevřít vyšší úrovně vědomí, což umožňuje lepší spojení s vlastní intuicí a životními cíli.
  • Mnozí lidé během této doby meditují, provádějí rituály zaměřené na manifestaci svých přání nebo se zaměřují na osobní rozvoj.

Symbolika Síria:

  • Hvězda Sírius je spojována s duchovní osvíceností a je považována za symbol vyššího vědomí a moudrosti. V tomto období je údajně energetické spojení mezi Zemí a Síriem nejsilnější.

Jak využít energii Lví brány?

  • Meditace: Medituj, abys získal/a jasnost ohledně svých životních cílů a přání. Zaměř se na vděčnost a pozitivní afirmace.
  • Rituály manifestace: Použij tuto dobu k vizualizaci a stanovování svých záměrů.
  • Sebereflexe: Využij energii ke zhodnocení svých dosavadních zkušeností a k plánování budoucích kroků.
  • Propojení s přírodou: Strávení času v přírodě může pomoci posílit tvoje energetické pole a spojení s vesmírnou energií.

Malý bonus 

Manifestace pro Lví bránu

  1. "Otevírám se nekonečným možnostem a vítám pozitivní změny, které ke mně přicházejí."

  2. "Jsem v souladu se svými životními cíli a s odvahou a láskou kráčím po své cestě."

  3. "Přijímám hojnost a úspěch ve všech aspektech svého života. Jsem připraven/a přijmout všechny dary vesmíru."

  4. "Důvěřuji své intuici a naslouchám vnitřní moudrosti, která mě vede k mému nejvyššímu potenciálu."

  5. "Jsem tvůrcem svého života a s odvahou a důvěrou přijímám změny, které ke mně přicházejí."

  6. "Přijímám energii Lví brány a nechávám ji inspirovat a motivovat mě k dosažení mých snů."

  7. "Každý den jsem vděčný/á za to, co mám, a vítám nové příležitosti, které mě posouvají vpřed."

  8. "Mám sílu a schopnost manifestovat své sny a vytvářet realitu, kterou si přeji."

Afirmace pro posílení osobní síly a sebevědomí

  1. "Jsem silný/á, odvážný/á a schopný/á překonat jakoukoliv výzvu."

  2. "Věřím v sebe a své schopnosti. Jsem hodný/á lásky a úspěchu."

  3. "Přijímám se takový/á, jaký/á jsem, a s láskou a respektem kráčím svou cestou."

  4. "Jsem v harmonii se svým životem a každý den se stávám lepší verzí sebe sama."

  5. "Mé srdce a mysl jsou otevřené novým možnostem a příležitostem."

  6. "Dovolím si zářit a inspirovat ostatní svým světlem."

 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář, postřeh a návrh :-)